بررسی از مرجع مشکلات طبق کپی رایت بررسی از مرجع اقتصادی طبق کپی رایت بررسی از مرجع ایران طبق کپی رایت چیست
با عرض درود و ادب به نظر بنده در مورد اقتصاد مریض بررسی از مرجع ایران طبق کپی رایت زیاد حرف زده شده از نظر اینکه اقتصاد ایران مریض هست کاملا درسته ولی اینکه ما مشکل بررسی از مرجع اقتصادی طبق کپی رایت داریم این قابل هضم نیست چرا برای اینکه ما همیشه از معادن های فراوان ایران و ذخایر ارضی نفتی دریایی کشاورزی دامداری و غیره ایدال سخن گفتیم ولی در عمل می بینیم که امروزه وضعیت ما بگونه ای شده که واقعا غیر قابل تحمل شده دلار بدون حساب کتاب بالا میره جنسها گران میشن سکه یا ارز وارد بازار میکنند ولی اثر نداره در حقیقت کنترل از دست دولت خارج شده و مردم باید این کمبودها و نبودها را برای هیچ تحمل کنند چرا کشور ایران با داشتن پتانسیلهای فراوان همان معادن ذخایر نفتی ارضی دریاها و ابزیان کشاورزی و دامداری دچار مشکل غیر قابل حل شده این نارساییها از ماست که بر ماست همه به مردم دروغ گفتند و میگویند قابل باور نیست .که کشور ایران بیش از 80 در صد زیر خط فقر زندگی کنند و حقوق ناچیز دریافت کنند کارگران حتی اجازه استفاده مرخصی هم نداشته باشند به علت زورگویی قانونی مدیران که اینا راه انداختند نه جمعه ای دارند نه تعطیلات دارن و نه نوروز و غیره بعد مهم اینه که باز هم شرکت یا برشکست میشه یا سرمایه مردم و بر می داره و فرار میکنه بدون هیچ گونه نگرانی و فکر این همه کارگر و مسائل دیگه نیست کسی هم دستش بهش نمی رسه رفت که رفت . اینجاست که میگن امنیت شغلی وجود نداره واقعا همیطوره زیاد دیدیم و شنیده ایم.
کسی به فکر ما مردم ایران نیست ذخایر نفتی ما در جهان از نظر گاز مقام اول دوم داریم از نظر نفت مقام چهارم پنجم داریم معدن ذغال سنگ و گچ سیمان اهک ذخایر دریایی فراوان باز دولت داره گرانی راه می اندزه از جمله بنزین که در مقام انگشت شمار جهانی هستیم چرا باید نتوانیم ماشین سوار بشیم مشکل هزینه سوخت داشته باشیم و بخاطر گرانی سوخت به کالاهای دیگر هم این گرانی سرایت کند از این نظر که اقتصاد کشور مریض هست شکی نیست ولی بزرگان و مسئولین کشور مقصر هستند و از کارشناسان خبره استفاده نمی کنند و کل ذخایر نفتی ما به یغما میره و اخرش سهم مردم با تمدن ایران فقر است این غیر قابل هضم است دولت مردان یا دولت زنان ما باید به این مردم جواب بدن کشور ایران را به نابودی کشاندن و اخرش معلوم نیست به ناکجا اباد برسیم در حقیقت ما باید از کشورهای اروپایی جلوتر باشیم نه اینکه 200 سال از نظر فرهنگ تمدن و اقتصاد عقب باشیم عقب افتادگی ما مسئولین هستند و ما مردم جبران این خرابکاری را درخواست می کنیم و شما مسئول هستید و جواب مردم را باید بدید جواب این جوانان بیکار و باسواد و مظلوم را باید بدید ما مردم و جوانان هم مقصر این نابودی هستیم که اختیار خودمان وکشورمان را در اختیار افراد نالایق گذاشتیم و کشور را به مرز فنا سپردیم هیچ وقت دست دوستی پیش همسایگان دراز نکردیم همش دشمنی و خود خواهی بود اخرش بررسی از مرجع مشکلات طبق کپی رایت داخل کشور را به دشمنان داخلی و خارجی نسبت میدیم این کاهلی است که کشور پر از امکانات خدادادی منتظر کسی باشیم بیاد کشور ما رو نجات بده غیر از خود ما کسی نجات دهنده کشور نیست دست دزدان غارت گران اقتصادی گرفته بشه و همچنین دشمنان کسی دیگر توانائی ضربه زدن به ایران عزیز را ندارد ما باید دلسوز کشور باشیم در غیر اینصورت کشور به مرز نابودی کشیده خواهد شد همه مسائل را با هم مخلوط کردیم و معجون غیر قابل استفاده به مردم تحویل دادیم جبران مشکل است ولی امکان برگشت و جلوگیری از نابودی و ضرر همیشه وجود دارد و باید جلوگیری شود همه وظیفه داریم مشکل درست شده را کمک و جبران کنیم و کشور را به اهلش بسپاریم هیچ چیزی سر جای خودش نیست که بتوان از راهش وارد شد همش یکاریش بکن تا بعد بعدش شد این که هست تحویل بگیرید بدتر از این چی می خواد بشه امنیت شغلی یک طرف امنیت ادامه زندگی هم داره اضافه میشه هر کس سرمایه هم داره نمی تونه بکار بگیره حتی اطمینان نیست که پولش رو داخل بانک بندازه چون بانک هم برشکست میشه برگشتی وجود نداره از کدوم بگیم که خوب باشه بهتر باشه هیچی نیست خوبی ها مال خدمونه بدی ها مال دشمن این حرف مسئولین ماست . تا بعد
درسجین کهن وبگاه پارسیان .دژ...
ما را در سایت درسجین کهن وبگاه پارسیان .دژ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:18