بررسی از مرجع اقتصاد طبق کپی رایت دوران فلاکت بررسی از مرجع ایران طبق کپی رایت
وضعیت فعلی بررسی از مرجع اقتصاد طبق کپی رایت بررسی از مرجع ایران طبق کپی رایت واقعا نابسامانی است دولت دست اندر کاران توان مقابله با مشکل اقتصادی فلاکت بار را ندارند و روز بروز بر مشکلات مردم و کشور افزوده می شود خدا کمک کند از این بیشتر نشود که کمر مردم در مقابل این گرانی بی رویه و بی حساب و کتاب شکسته وخم شود ولی گذشته از این مسئله مهم بنده بعد از پیروزی یا شکست سخت اقتصادی ایران را ایرانی نو و غیر قابل باور می بینم یعنی باید از صفر شروع کنیم و انقلاب صنعتی باید در ایران راه بی افتد توسط این جوانان با اراده و با سواد کشورمان .این جوانان با کوله باری از اراده و توانایی برای این کشور همت بسته اند متاسفانه این جوانان ما را کم تجربه و بی اراده می خوانند باور ندارند که ایرانیان قطب اصلی فکر جهان بحساب می آیند ایا تعدادی از دانشمندان و فیلسوفان مشهور جهان ایرانی نیستند ایا باور ندارید که بقراط سقراط افلاطون ارسطو از دانشمندان ایران می آموختند ایا ما ابو علی سینا نداشتیم ایا ابو ریحان بیرونی نداشتیم حضرت مولانا نداشتیم که جهانی را به شگفتی واداشته فردوسی و شاهنامه نداشتیم کوروش بزرگ امپراطور ایران زمین که اولین منشور حقوق بشر را ننوشت و در حال حاضر در سازمان ملل مورد استفاده قرار نگرفته است سعدی و حافظ دکتر سمیعی و خدا دوست دکترای چشم و دیگر دکترا افتخار ایران نیستند ایا دکتری کتاب ابو علی سینا را نخواند دکتر خوبی خواهد شد این دانشمند بزرگ ایران دوازده تخصص مهم جهان را دارا بود کمتر کسی می تواند این تعداد تخصص داشته باشد دانشمندان جهان بر حسب شنیده ها تک قطبی و تخصصی کار می کنند ولی ایرانیان توانائی چند قطبی بودن را دارند این یک باور است که باید باور کنیم ما عقب ماندیم و باید جبران کنیم و توسط همین جوانان و استادان و پیش کسبتانمان کشور را از این وضعیت نجات داده و کشوری بهتر از قرن 15کشورهای اروپایی و صنعتی بسازیم این توانایی در وجود ایرانیان نهفته است و فقط باید همدیگر را باور کنیم ما توانا تر از این وضعیت نا بسامان هستیم و خداوند پشتیبان ما مردم جهان است برای خداوند بنده ای با دیگری فرق ندارد همه یکرنگ هستند و ما هم باید دیگران را قبول داشته باشیم همه از خداییم و برابر .متاسفانه بچه های 10و12ساله از بزرگان می پرسند که کدام خودرو یا صنعت خودرو مال ما ایرانیان است خوب مشخصه هیچ کدام خودروئی ما در ایران اختراع نکرده ایم با این همه توانایی برای اینکه به جوانان ما اجازه ورود ندادند باور ندارند که ما توانا هستیم و می توانیم چرا نباید کشوری به این پهناوری و دارای منابع انسانی فراوان و ذخایر بی حساب دچار فلاکت اقتصادی شویم چرا اقتصاد دانان ما کاری نمی کنند ایا نا توانند مطمئنا این طور نیست ولی ممکن است مشکلاتی در مسیر راهشان باشد ما ایرانیان توانایی حداقل اختراع چند خودرو و چند صنعت مهم و بزرگ در کشور هستیم اگر خودمان را باور کنیم و این توانایی در وجود ما نهفته است چرا قطب گردشگری را فعال نمی کنیم که افرادی مثل مار کو پلو و شاردن یا ویلی پایک داشته باشیم 80روز دور دنیا را مسابقه دادند و از این صنعت مهم گردشگری و توریست بهترین درآمد اقتصادی را برای کشور و مردم کسب کنیم .راه زیاد است باید جستجو کنیم و بیابیم ایران پر از نعمت است که باید بیابیم .تا بعد
درسجین کهن وبگاه پارسیان .دژ...
ما را در سایت درسجین کهن وبگاه پارسیان .دژ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:18